SD Worx jobs zoekt voor zijn klant, een Parts Advisor, in Doornik.
Taken:
De gehele
administratieve flow van onthaal tot factuur
Onthaal
Telefonie
Plannen afspraken
Opmaken werkorders
Opvolgen status werkorder
Bestellen onderdelen voor de klanten als assistent Parts advisor
Inkomende facturen controleren en inboeken
Garantie aanvragen
Depannage regelen
…
Jouw profiel
Commercieel ingesteldheid
Perfect tweetalig
Teamplayer
Verantwoordelijkheidsgevoel
Kennis – ervaring automotive
Leert snel computerprogramma’s aan
Geen diplomaniveau vereist wel ervaring met de automobile
Meewerken aan de lancering van aanbestedingen (opstelling, uitgifte van officiële bekendmakingen, ...) en aan de opvolging van de kandidaturen
Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
Dossiers voor het inschrijven op een aanbesteding samenstellen, indienen en opvolgen
Vergaderingen van de projectgroep organiseren
Verslagen opstellen
De boekhoudkundige en budgettaire opvolging van de entiteit garanderen
Facturatieverrichtingen uitvoeren
Fondsen deblokkeren
Financiers aanmanen
Boekingen ingeven
Een methode of een kwaliteitsactieplan toelichten en uitvoeren (correcties, verbetering, gelijkvormig maken, ...)
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
Aanbod
Interime periode en vaste contract
Voltijd : Ma - donderdag 10u-18u en vrijdag 7u - 18u